Հաճախորդների իրավունքներ
Հարգելի՛ հաճախորդներ, «Բնակարան երիտասարդներին» ՎՎԿ ՓԲԸ կողմից Ձեր բողոք-դիմումների, առաջարկների ընդունման, քննարկման և որոշումների կայացման գործընթացը կարգավորվում է «Բնակարան երիտասարդներին» ՎՎԿ ՓԲԸ Խորհրդի կողմից հաստատված` «Կազմակերպության հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության գործընթացի կանոններ» կարգով: Եթե Դուք ունեք առաջարկ կամ դիմում-բողոք մեր մատուցած ծառայությունների կամ սպասարկման որակի վերաբերյալ, ապա կարող եք ներկայացնել սահմանված ձևով լրացված Բողոք-դիմում/պահանջի հայտը` այն ուղարկելով էլեկտրոնային հասցեով (info@hfyouth.am) կամ փոստային եղանակով (Երևան 0010, Հանրապետության 22-13):
Տեղեկացնում ենք, որ, համաձայն «Վարկային կազմակերպությունների մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ կետի, ցանկացած անձ իրավունք ունի ծանոթանալ՝
ա) վարկային կազմակերպության ֆինանսական հաշվետվությունների (առնվազն վերջին տարեկան) և հաշվետվությունների վերաբերյալ արտաքին աուդիտի եզրակացության պատճեններին.
բ) վարկային կազմակերպության պետական գրանցման վկայականի և վարկային կազմակերպության կանոնադրության պատճեններին.
Տեղեկացնում ենք նաև, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով:
Կից ներկայացնում ենք.
Կից ներկայացնում ենք.
◊«Բնակարան երիտասարդներին» ՎՎԿ ՓԲԸ-ի դեմ հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-դիմում/պահանջի քննության գործընթաց
Թարմացվել է` 2013-11-01, 10:17:02